Get an IT Communication Assistant workspace ➞

Accounts beschikbaar stellen – FAQ

Neem een licentie op IT Communication Assistant

IT Communication Assistant

IT Communication Assistant

Web app (Engelstalig)

Workspaces voor het plannen en creëren van IT-communicatie (universele standaard).

Je wordt doorverwezen naar Howtocommunicate.tech

FAQ

Hoe verstrek ik accounts aan mijn IT-collega's?

Nadat je een licentie hebt gekocht, kun je direct beginnen met het verstrekken van accounts op je IT-afdeling.

Dit kan gemakkelijk op 2 manieren:

Mogelijkheid 1:

Via een inschrijflink die je intern beschikbaar kunt stellen. Via deze link kan IT-personeel zelf direct een account aanmaken.

Tip: Werk met ‘aanvoerders’ – influencers op je IT-afdeling – die accounts aandragen/verspreiden (lees verder). Stel de inschrijflink aan hen beschikbaar.

Lees hier hoe je de inschrijflink vindt ➞

Mogelijkheid 2:

IT’ers handmatig een account toewijzen vanuit het corporate account (i.p.v. dat ze zichzelf moeten inschrijven via een link). Dit kan de integratie bevorderen.

Handmatig accounts toewijzen – en verwijderen (capaciteit vrijmaken) – kan op dezelfde pagina als waar de inschrijflink te vinden is.

Kan ik het aantal accounts later nog wijzigen?

Ja, je kunt de licentie – het aantal accounts – eenvoudig wijzigen vanuit het corporate account onder de tab ‘Subscriptions‘. Klik op het optie-icoontje (drie verticale bolletjes) rechts van het abonnement en dan op ‘Change plan’.

Het maandbedrag wijzigt, dus je moet de betaalgegevens opnieuw bevestigen.

Kan ik ook accounts toe laten voegen, zonder dat ik een hogere licentie neem?

Ja, het kan natuurlijk zijn dat je maar een klein aantal extra accounts nodig hebt bovenop je huidige licentie. Wellicht is de stap naar een hogere licentie dan te groot.

In dat geval kun je een e-mail sturen naar info@it-communicatie.nl. Geef duidelijk aan welke licentie je hebt en hoeveel accounts je wilt laten toevoegen.

In onderstaand overzicht vind je de bijkomende kosten per account voor de betreffende licentie.

Team License (1 + 5): extra account +€75,-
Corporate License (1 + 15): extra account +€55,-
Corporate License Plus (1 + 30): extra account +€45,-
Corporate License Silver (1 + 60): extra account +€35,-
Corporate License Gold (1 + 120): extra account +€25,-
Corporate License Platinum (1 + 250): extra account +€20,-

Ik wil een 1-persoons account, kan dat ook?

Ja, wanneer je geen licentie behoeft om meerdere accounts te verstrekken, is het mogelijk om een 1-persoons account af te nemen.

Dat kan via onderstaande link. De investering in een 1-persoons account is €115,- per maand (exclusief btw).

Koop een 1-persoons account ➞

Mijn organisatie heeft behoefte aan meer dan 250 accounts, kan dat?

Ja, dat kan zeker. Stuur in dat geval een e-mail naar info@it-communicatie.nl. Geef duidelijk aan wat het totale aantal accounts is dat jouw organisatie behoeft.

De bijkomende kosten voor extra accounts bovenop de Corporate License Plus (1 + 250 accounts) zijn €20,- per account.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Je kunt betalen via Credit Card in een beveiligde Stripe-omgeving. Afhankelijk van je regio en situatie kun je ook betalen via SEPA automatische incasso per bank, met een Apple Wallet, Google Wallet of Link. Altijd in een beveiligde betaalomgeving, gefaciliteerd door Stripe.

Is een andere betaalmethode voor jouw organisatie wenselijk? Stuur dan een e-mail naar info@it-communicatie.nl.

Hoe werkt opzeggen?

Opzeggen/annuleren kun je gemakkelijk zelf via de tab ‘Subscriptions‘ vanuit het corporate account. Klik op het optie-icoontje (drie verticale bolletjes) rechts van het abonnement en dan op ‘Cancel plan’.

Let op: Ook al je IT-collega’s – aan wie je een (sub) account/werkruimte hebt verstrekt – verliezen hun toegang wanneer je opzegt.

Nadat je hebt opgezegd, kun je nog gebruik maken van de web app totdat de huidige abonnementsperiode verlopen is. Er vindt geen betaling of afrekening meer plaats.

Omdat per maand (automatisch) betaald wordt en op deze manier iedere maand (automatisch) een nieuwe overeenkomst ontstaat, zit je organisatie nooit vast aan een langdurig contract. Flexibel opzeggen dus.